Algemene voorwaarden

Voorkeur kamer(s):

We proberen aan uw wensen tegemoet te komen, maar kunnen helaas niet garanderen dat uw wens in vervulling gaat i.v.m. vaste gasten die langer blijven of groepen die bij elkaar willen verblijven. Dit geldt vooral voor een voorkeur van locatie (Keizer Karelplein-Capucijnenstraat).

Reserveren:

Uitsluitend via onze website. Vervolgens krijgt u automatisch een bevestiging via e-mail. Bij het invullen van uw gegevens gelieve geen Hotmail- of Live-adres te gebruiken als correspondentieadres. U zult onze e-mails hier niet op kunnen ontvangen.

Betaling:

Dit gebeurt via Ideal, Paypal, Bancontact of via overboeking. U dient de factuur direct na boeking te betalen o.v.v. het factuurnummer. Eventuele bank- of overboekingskosten die gemaakt worden bij het overboeken worden niet door ons vergoed.

Wijzigen of annuleren Maastricht:

Een wijziging of annulering kunt u alleen per e-mail doorgeven aan: info@hofnarmaastricht.nl.
Bij annulering tot 2 dagen voor de aankomstdatum (48 uur voor de inchecktijd van 13.00 uur) worden alleen 15 euro administratiekosten in rekening gebracht en boeken wij het resterende bedrag meteen terug. Bij annulering daarna, of wanneer u geen gebruik maakt van uw reservering zonder te annuleren wordt het bedrag van de totale reservering, incluis de extra opties zoals ontbijt in rekening gebracht. Hetzelfde geldt voor wijzigingen in uw reservering, hiervoor moeten wij ook 15 euro administratiekosten in rekening brengen. 

Annuleringsvoorwaarden voor als u langer dan 6 nachten verblijft: 

Je betaalt 30% van de totaalprijs als je annuleert na het maken van de reservering en de totaalprijs van de reservering als je annuleert binnen 14 dagen voor aankomst. Annuleert u tussen de aankomstdatum en 14 dagen voor aankomst, dan brengen wij het totaalbedrag in rekening.

Annuleringsvoorwaarden locatie Portugal:

Je betaalt 30% van de totaalpijs als je annuleert na het maken van de reservering en de totaalprijs van de reservering als je annuleert binnen 14 dagen voor aankomst. Annuleert u tussen de aankomstdatum en 14 dagen voor aankomst, dan brengen wij het totaalbedrag in rekening.

Inchecken:

Iedereen checkt in op onze hoofdlocatie aan Keizer Karelplein 13 en dit kan vanaf 13.00 uur. U kunt uiteraard al eerder komen en uw bagage bij ons achterlaten. 

Het personeel is elke dag aanwezig tot 14.00 uur.
Na deze tijd checkt u ZELF in met de toegangscode en kunnen wij u altijd helpen via de telefoon bij de entree.


Kamers beschikbaar:

Vanaf 13.00 uur. 

Uitchecken:

Vóór 10.30 uur bij de receptie in de keuken.

Ontbijt:

Van maandag t/m vrijdag van 7.45 tot 10.30 uur en in het weekend van 8.15 tot 11.00 uur. Wilt u vroeger ontbijten, neem dan via email contact met ons op.

Huisdieren: 

Zijn niet toegestaan!

Roken: 

De Hofnar is rookvrij, dus er mag nergens gerookt worden!

Gevonden voorwerpen

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de spullen die onze gasten na het uitchecken vergeten op de kamer. Wanneer u wenst dat wij gevonden voorwerpen naar u terugsturen, worden hier, naast de standaard verzendkosten, ook extra kosten in rekening gebracht voor het opsturen.

Groepen: 

Het is beter om vooraf contact op te nemen via email. Wij accepteren geen boekingen van vrijgezellenfeestjes en voetbalclubs. 
Zien wij toch een boeking van dergelijke groepen, dan zullen wij de boeking van onze zijde annuleren en het eventueel betaalde bedrag terugstorten met aftrek van 10 euro administratiekosten.

In sommige gevallen zullen wij een borg in rekening brengen. Deze borg wordt na het uitchecken weer teruggestort, mits alles netjes wordt achtergelaten en er geen overlast is geweest voor onze andere gasten.

Bedankt voor uw begrip.

Verlies sleutels:

Bij verlies van sleutels zijn wij genoodzaakt om een bedrag van €15,00 in rekening te brengen.

Twitter Facebook LinkedIn Google+ E-mail